Blog

Тя е дръзка, амбициозна и болезнено откровена. На 20 напуска колежа, пътувана автостоп, често търси храната си в кофите, нарочно не бръсне краката си иноси мъжки дрехи.Градинар, работник в химическо чистене и продавачка на сандвичи са част от професиите, които сменя, за да издържа себе си....

Като всяко хубаво нещо, юли е месецът, който най-бързо си тръгва. Нахвърля в куфара места, усмивки, впечатления, запазва морските ти спомени и опакова новите ти планове, за да си тръгне неусетно, преди да си помахал даже. Юли са горещите вечери, бавните разходки и дългите рокли, сладоледи...

Истината е, че има почти толкова рецепти, колкото и предприемачи. Всеки прилага своите правила и постига различни резултати. Ако за мен даден подход в рекламните кампании отчита печалби, за колега от същия бранш, той ще бъде абсолютно непечеливш. ...

Прекъсвала съм много професионални отношения /лични също/ само заради неспазване на точен час, защото знам, че ако в бизнеса не цениш времето на другия, му показваш по изключително арогантен и груб начин, че той не струва нищо за теб. ...

Да направиш видео за социалните мрежи днес изглежда все по-лесно, достъпно и масово като тeнденция. Няма да изброяваме ползите от видеото, защото те са ясни за всички. Като хора, обаче идващи от телевизията, където се прави основно видеосъдържание, ни се иска да ви споделим нашите скромни...

Това е най-честият въпрос, който ни задавате, понякога още преди да сме се срещнали. На него, обаче винаги отговаряме по един и същи начин - "Колко струва една кола"?Твърде общо нали?За да получим цената на желания от нас автомобил, обикновено поставяме критерии...

Какво е сторибордът?Може би сте чували този термин, употребяван често от хора във филмовата или рекламна индустрия. Най-ясно казано сторибордът е графичната презентация на вашия план за снимане. В него вие/ние/ илюстрирате визията за вашето видео кадър по кадър. Това позволява на хората, с които...

Моментът, в който трябва да обясните на клиентите си как работи вашата услуга или продукт, обикновено идва много по-бързо, отколкото сте очаквали.Колко клиента изгубихте през последната година, защото никой не знаеше как всъщност работи това, което предлагате и какви ползи би донесло то на...

Знаем, че това е последният въпрос, който ни задавате, но всъщност за всеки работещ бизнес той е много важен. Вие също като нас /в повечето случаи дори повече/ сте зависими от графици, срещи и крайни срокове и това колко време ще прекараме ние във вашия...

Доказано е, че няма по-добър канал за комуникация между вашия бранд и клиентите ви от видеото.Създаването, оптимизирането и разпространението на видеа всъщност вече е задължителна част от стратегията на всеки бизнес,  използвана умело най-вече от маркетинг агенциите, за да развиват брандове, идеи или пр - стратегии.Но...