Защо продуктовото видео продава най-добре?

Защо продуктовото видео продава най-добре?

Времето е най-ценният ресурс, който притежаваме. Не го губете в дълги описания как изглежда или работи вашият продукт, просто го покажете!

Няма формула за създаване на качествено продуктово видео. Това, че една реклама работи добре за даден бранд не гарантира, че заснета и монтирана по подобен начин, ще носи същите резултати и за вас.

Вие имате своите клиенти и преди да поръчате продуктово видео, трябва добре да знаете

  • Кои са те?
  • Какви са техните предпочитания?
  • Как взимат решенията си за дадена покупка?

Има няколко принципа, към които ние в „One Media“ се придържаме, защото сме установили, че работят във времето, в коeто сме създавали продуктови видеа.

  • На първо място е историята. Разкажете по интересен начин историята на вашия продукт – какво го прави различен, практичен, полезен. Направете го по достатъчно атрактивен начин, за да привлече вниманието на зрителите. Не случайно основният принцип, към който се придържаме е, че никога не започваме снимките си без предварителен сценарий. Без контекст, видеото ви няма да има абсолютно никакъв смисъл, а целта ви няма да бъде постигната. Много клиенти допускат грешката да искат видео, което са видяли и харесали, но не си дават сметка, че това видео не би вършило работа конкретно за тях и тяхната услуга. Вие и вашият продукт сте уникални и различни от всичко останало – покажете тази уникалност, не се сравнявайте, не копирайте, не вземайте чужди идеи.
  • Покажете продукта си в действие. Не харесваме видеа, в които просто някой разказва нещо, по същата логика може просто да напишете статия. Искаме да покажем как вашият продукт е полезен, достъпен, интересен за вашата аудитория. Не забравяйте, че едно видео може да бъде най-доброто решение в цялата ви маркетинг стратегия.
  • Нека видеата бъдат кратки. Тук често имаме спорове с нашите клиенти. Нямаме проблем да правим дълги видеа, но ще имат ли те такова въздействие върху зрителя, колкото едно кратко, супер ударно видео. Това е спорен въпрос. Обикновено проблемът е, че трябва да балансираме между съдържанието, което да облечем в атрактивна и смислена история и бързо сменящите се кадри, които да носят динамика и послание. Наистина всичко зависи от продукта, за който създаваме видео и разбира се, не на последно място от желанието на клиента.
  • Акцентирайте върху връзката между вашия продукт и клиентите ви. Наблегнете на емоцията, за да изградите доверие. Покажете на своите клиенти, че добре разбирате техните потребности.
  • Накрая, но не по важност – бъдете честни. Не разказвайте чужди истории, не влизайте в откраднати сюжети. Когато вие или продуктът ви не сте това, което твърдите, винаги личи, а вярвайте ни, последствията от това могат да ви причинят много повече загуби, отколкото предполагате, не веднага , но в най-близко бъдеще.

Признаваме си, че сме фенове на видеата, които показват технологични продукти. Наскоро подкрепихме идеята на Ивелина Атанасова от „Digital KidZ“, чиято цел беше да създаде иновативен образователен продукт за училищата в цялата страна, чрез който да върне интереса на съвременните деца към образованието.

Другите видеа, на които симпатизираме категорично са кратките форми, които разказват за предимствата на на пръв поглед странни, но изключително полезни неща. В тях, обаче съвсем спокойно могат да се покажат по изключително атрактивен начин ползите на даден продукт само в 60 секунди и то по много симпатичен начин, дори с чувство за хумор понякога.

Другите продуктови видеа, към които имаме особени предпочитания, разбира се са козметичните. Харесваме начините, по които можем да покажем и разкажем за силните страни на една качествена козметика. Винаги, когато снимаме подобни видеа, обаче ги правим така, че да бъдат максимално полезни на потребителите. Не искаме просто да рекламираме, а да информираме по дадена тема, избрана от нашите партньори. Повярвайте ни – ефектът е много по-добър. Така например за видеата, които заснехме за „Судокрем“ беше много по-лесно просто да покажем и разкажем за предимствата на този продукт, вместо това обвързахме всяко видео с полезни за всички родители теми, като първото къпане на бебето, най-честите грешки, които родителите допускат или първата разходка на бебето. Така направихме едновременно полезно, атрактивно и рекламно видео и това донесе много повече ползи за нашите клиенти, отколкото стандартната реклама на козметичен продукт.

https://www.onemedia.bg/portfolio_page/най-честите-грешки-които-допускат-род/

И накрая: в „One Media“ вярваме, че няма малък и голям бизнес.

За всеки продукт има подходящо продуктово видео и колкото по-бързо направите своето, толкова по-скоро ще усетите ползите от видеопредставянето, което е най-сигурната ви инвестиция в достигането на повече клиенти.

No Comments

Post A Comment