10 юни Видеозаснемане на корпоративно видео
Зад всяко лого стои интересна история, която заслужава да бъде разказана
През последните няколко години видеозаснемането на корпоративни и продуктови видеа бележи бум и това има своето логично обяснение: видеото е най-достъпната и кратка форма, с която всеки бизнес може да бъде представен по най-добрия начин пред клиенти и партньори.
Освен това, чрез него може да се покаже човешкото лице на всяка фирма, фондация или организация отвъд сухите данни и детайлната информация, отвъд конкретните рекламни послания, които все повече подминаваме като фон на средата, в която живеем. Според официални данни от 70 до 80% от потребителите на търсачките напълно игнорират платените реклами. Според психолозите пък, един кадър има много по-силно въздействие върху паметта на хората, отколкото средно дълъг текст. Не ни разбирайте погрешно – тук сме далеч от мисълта да отречем четенето на книги или полезна информация, но когато става дума за бърз и ефективен начин за представяне на бранд, категорично видеото е големият победител през последните няколко години.
Кои сте вие и какво предлагате на клиентите си може да бъде разказано в рамките на няколко минути по възможно най-ефективния начин, за да постигнете желаните резултати, за които сте се борили дълго време. Видеото е онзи мощен инструмент в ръцете ви, който ще разкаже историята и ще покаже най-силните ви страни, за да предизвика емоционална реакция и да спечели доверието на хората.
Статистиките сочат, че попаднали на сайта ви, клиентите винаги предпочитат да придобият представа за бизнеса ви от видео, качено там вместо от дългата, описателна статия там. И това е нормално в ситуации, в които времето ни е най-ценният ресурс, с който разполагаме, а готовата и поднесена по адекватен начин информация ни спестява много от него. Прибавяме към всичко това и фактът, че Google обича видеоклипове и колкото по-дълго един потребител е прекарал във вашия сайт, толкова по-ясен знак за търсачката е това, че сайтът ви има добро съдържание.
Не случайно 93% от маркетолозите използват видео за он лайн маркетинг, продажби и комуникация, а през тази година 81% от бизнеса вече залага на видеопредставяне, съпоставено с 63% през изминалата 2018 година. Според прогнози на Cisco до 2022 година видеото ще генерира 82% от целия потребителски интернет трафик.
Всъщност голямата истина, която стои зад всички актуални статистики и данни е, че всяко корпоративно и продуктово видео,
което направите е инвестиция, която ще ви се върне многократно и тук няма никакво значение дали сте малка или голяма фирма.
Основната заблуда на повечето хора е, че корпоративното видео е само за големи компании с огромни бюджети, а всъщност е точно обратното. Още в началото на развитието си, когато малко хора знаят за вас и вашата дейност, едно видео би довело на сайта ви много повече клиенти, отколкото предполагате.
След всичко казано до тук, ви предлагаме нещо лесно:
- представете си видеото, което показва най-добрата страна от вашия бизнес;
- представете си, че клиентите могат да видят всички възможности на продукта или услугата, която предлагате по интерактивен начин;
- представете си видеото изработено от хора, работили в телевизионни продукции;
- представете си качеството, което сте свикнали да гледате в рекламните паузи в час пик по телевизията.
Точно това правим ние и можем да бъдем полезни на твоя бизнес или клиент със сценария, заснемането и монтажа на професионално видео предназначено за телевизия, сайт или социалните мрежи.
Sorry, the comment form is closed at this time.